Sérülés

2014.07.06. 20:07

Nem tűntem el, itt vagyok! 

Mi történt és miért nem írtam?

Az történt, hogy 2500 swing után begyulladtak a könyökeim. Egyiknél kívül jelentkezett a fájdalom, a másiknál belül. Miért kellemetlen ez?

Mert azóta nem tudtam csinálni a programot.

A könyököm állásában már nem fáj, viszont ha egy kicsit is tekeredik az alkarom, vagy egy kicsit lazábban tartom, akkor bizony még nagy a fájdalom. 

Swingelgetni tudok, de 10-15 ismétlés után megadja magát a könyököm és az azt követő 2-3 napban fáj. Ha nem swingelek, akkor viszont nem fáj, csak reggel ébredés után.

Közben teszteltem más gyakorlatokat, hogy melyiknél fáj, melyiknél nem.

Ahol a fogás folyamatos tenzió alatt van, ott nem jelentkezik fájdalom, ha csak nem hirtelen oldom fel a feszítést. Így nehezebb, rúddal végzett guggolások és nyomások, illetve elemelés közben sincs gond. A probléma a robbanékony gyakorlatokkal van, ahol a lazít-feszít folyamat pillanatok alatt megy végbe. Ilyenek a lendítések, felrántás, kettlebellel és rúddal egyaránt, szakítás kettlebellel... 

A megoldás egy orvos lenne, viszont erre nem nagyon jut most időm. Majd ha úgy jön ki a lépés, hogy kevesebb meló lesz a munkahelyen, akkor elkéretőzöm és megnézetem magam. Mivel nem hinném, hogy ez egy 20 perces móka lesz. 

A bejegyzés trackback címe:

https://vikingwarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr286480113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B.Ildiko 2014.12.30. 14:59:23

szia!
Érdeklődnék,meggyógyult a könyököd azóta?
Nekem is fáj,rakattam rá tape-t,és pihentetnem kell,ez a szabály,mert kül. sosem fog gyógyulni,de nagyon gondolkoztam hogy kérek rá injekciót,vagy kollagént,vagy vmilyen ízület táplálót

VikingWarrior 2015.01.16. 13:45:01

Szia Ildikó,

Nekem is volt rajta tape, kenőcs, gyógytorna, masszázs és lényegében minden. Az egyetlen ami helyrehozta az a pihenés volt.

Viszont közvetlenül utána pedig a csuklóm mondta fel a szolgálatot, immáron 4. hónapja, és még mindig fáj egy kicsit. A pronáció, szupináció fájdalmas volt, annyira, hogy nem is ment, és a nehéz súlyok emelése is fájdalommal jár, még mindig.

Ezen viszont már nem segített semmi, csak a gyulladás csökkentő gyógyszer.

A helyedben még próbálkoznék a masszázzsal és a nyújtással. Az injekció az még korai volna. Bár ez csupán az én véleményem, de addig amíg nem muszáj... inkább ne.
süti beállítások módosítása