Calisthenics West Hungary

2013.11.18. 20:52

Calisthenic, vagyis gimnasztika, a.k.a saját testsúlyos gyakorlatok, vagy street workout, de ide tartozik a fegyencedzés is. A legolcsóbb, legegyszerűbb módja annak, hogy erősödj, zsírt égess, izmot formálj és növessz – természetesen bizonyos határokon belül.

Olyan sokan írtak már erről az edzésformáról, hogy nekem teljesen felesleges ezt megtennem, így foglalkozhatok azzal, amivel eredetileg akartam.

Calisthenic Chris, vagyis Gimnasztika Krisztián, egy jóképű srác, mint egy Viking, akit akkor ismertem meg, mikor visszakerültem a fegyencedzés csoportba adminisztrátorként. Határozott, intelligens és roppant módon szimpatikus az elhivatottsága és a kitartása, arról nem is beszélve, hogy erős, akár csak egy Viking. Elképzelhető mostanra az is, hogy Vikinggé avatom. Persze ennek előfeltétele az, hogy továbbra se focizzon. :D

Facebook-os oldala 2000+ ember által like-olt, ez már önmagában is árulkodik róla, én pedig szeretném, ha még többen látogatnák azt az oldalt, mivel egyértelműen hasznotokra válik majd.

Kep_1-Krissz.jpg

"Az elmúlt időszakban rengeteget tanultam,fejlődtem és hibáztam is,az ezekből szerzett tapasztalatokat szeretném most veletek megosztani.

Az eltelt 2 évről rengeteg kép,videó és edzésleírás készült.Ezeket szeretném a kezetekbe adni,hogy felhasználhassátok és átültethessétek a  magatok edzéseibe. Lesznek tehát edzéstervek,táplálkozási tippek és egyéb érdekes cikkek az oldalon.

Mivel sok személyes tapasztalatot is ismertetek,ebből következik,hogy az oldal nem arról szól elsősorban,hogy hogyan kell tökéletesen csinálni,hanem arról,ahogyan én csináltam és csinálom most is."

Kep_2-Krissz.jpg

Ez számomra is öröm, mivel én voltam az egyik, aki betalálta ezzel a kérdéssel. Így hát ezúton is, üdv köztünk, bloggerek között Chris, légy termékeny írás terén és kívánom, hogy ezáltal háromszor ennyi emberhez juss el!

Chris Oldala: http://calisthenicswesthungary.nanoweb.hu/

Calisthenics West Hungary Facebook csoport: https://www.facebook.com/CalisthenicsWestHungary?fref=ts

Chris: https://www.youtube.com/watch?v=AQnihZe2Ifo#t=40

A bejegyzés trackback címe:

https://vikingwarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr225642912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása